• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 8, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Улогата на социјалните медиуми во “празничниот маркетинг”

27/12/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Новите податоци укажуваат дека еден од три купувачи за време на празниците е под влијание на вашиот онлајн маркетинг.

Sprout Social погледна во примените и испратените пораки на 15 бренда на Instagram, Facebook и Twitter. Еве ги и заклучоците:

  • Оваа празнична сезона, 3,140 пораки на социјалните медиуми се очекуваат да се пратат на просечниот бренд.
  • Една третина од потрошувачите велат дека кога купуваат подароци тоа го прават под директно влијание на ангажманот на социјалните медиуми.
  • 30% од луѓето ќе објават објава за подарок на социјалните медиуми.

Податоците сугерираат дека споделувањата, објавите, пораките и опсегот на гледаност на социјалните медиуми ќе продолжат со трендот на раст во годините кои следуваат.

р е к л а м а

Sprout во однос на добиените податоци споделува:

Ова е особено важно за брендовите за трговија на мало кои имаат голема публика на социјалните медиуми. Често бројот на следбеници е во директна корелација со волуменот на пораки, ваквите брендови може да очекуваат одлична сезона на социјалните медиуми.

Еве и преглед за бренд менаџерите кои сакаат да ја рашират празничната магија на социјалните медиуми:

Што треба да очекувате

Барањата на онлајн потрошувачите се модерниот еквивалент на писмата до Дедо Мраз.
Наместо џуџиња, бренд менаџерите се одговорни за праќање на одговори кои се од голема помош за корисниците.

Проценето е дека 56% од пораките на социјалните медиуми кои трговците очекуваат да ги добијат за време на празниците имаат потреба од акција.
Оваа сезона постои зголемување за околу 15 проценти на пораките со загарантиран одговор на социјалните медиуми во споредба со минатата сезона.

Како да се справите со напливот на пораки во вашето сандаче?
Не ги третирајте побарувањата на потрошувачите преку колективен пристап. Обрнете внимание на секое прашање, коментар или информација со иста грижа и претпазливост како што тоа би го направиле во директна продажба во продавница.

Бренд менаџерите имаат голема можност да генерираат профит преку конверзациите на социјалните медиуми и на своите потрошувачи да им обезбедат искуства за паметење, искуства на кои тие ќе добијат feedback, но и искуства кои потрошувачите ќе ги споделат. Поделбата на ресурсите и вниманието во рамките на маркетинг тимот може да зависат од комбинација на фактори вклучувајќи ја клучната база на потрошувачи, производи и аналитика на социјалните медиуми.

Како треба да одговорите

Кога станува збор за обезбедување на решенија за потрошувачите, бренд менаџерите мора да бидат многу внимателни при креирањето на одговори. Податоците покажуваат дека потрошувачите не се заинтересирани да гледаат генерички хаштагови или пораки кои изгледаат дека се наменети за генералната база на фанови, наместо тоа тие побаруваат релевантна содржина.

Еве некои од резултатите од истражувањето:

%d0%bc%d0%b0%d1%80%d0%ba%d0%b5%d1%82

Sprout додава:

Менаџирањето, делегирањето и мерењето на примените пораки започнува со креирањето на интеракција со вашата заедница. Иако компаниските блог постови како #ThrowbackThursday се одлични, но истражувањето покажува дека потрошувачите бараат нешто посуштинско од генерични Твитови оваа сезона – потрошувачите бараат релевантна содржина.

Скоро 20% од испитаниците изјавиле дека бараат повеќе промотивни пораки од брендовите додека пак околу 40% имаат желба за поголема ‘’доза на празнична магија’’.

Сега изберете платформа

Twitter се уште е избор на потрошувачите за конектирање со бренд менаџерите. Од поставување на прашања, до изразување на грижи па и пофалби до брендовите, потрошувачите често обрнуваат големо внимание на споделените твитови.

Зошто е тоа така?
Времето за одговор  е добар индикатор кој е подостапен на платформата за микро-блогирање покажуваат податоците.

Постои значајна разлика во времето за одговор помеѓу социјалните мрежи. На Twitter повеќе од 20% од пораките добиваат одговор, додека пак таа бројка на Facebook, опадна до 13%.
Типот на содржина кој се споделува на секоја мрежа исто така варира. Можете да очекувате да видите повеќе конверзации и одговори на Twitter каде има 11 промотивни Твитови дневно, на Facebook пак ваквите брендови ја користата платформата за да споделат 22 промотивни објави.

За да бидете ефикасни, направете листа на можни прашања од потрошувачите и поставете ги во делот ‘’најчесто поставувани прашања’’ како листа на вашиот веб сајт. Доколку го направите ова ќе обезбедите шаблон кој ќе ви послужи како референца кога ќе се сретнете со прашања кои се повторуваат.

Работете од напред со цел да поставите потсетници за Twitter или  Facebook за продажба, часови на работа и информации за испорака со цел да се избегне повторување на одговорите  на специфични одговори.

Користете ја сезоната на празници за да работите на вашите стапки на одговори, шеми на праќање на пораки и целокупната стратегија за социјалните медиуми. Доколку предвидувањата на истражувањето за 2017 година се покажат точни тогаш ќе ви биде драго што ќе имате веќе дефиниран  ефективен празничен пристап.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.