Home » Во фокусот » Umbro направи пародија на фудбалските реклами

Umbro направи пародија на фудбалските реклами

Во својата најнова реклама, Umbro прави пародија на фудбалските реклами кои понекогаш претеруваат со пренагласено фалење на разно-разни аспекти од карактеристиките на определен продукт, во случајов фудбалски копачки.

Рекламата почнува така што претставник од компанијата се обидува да го презентира најновиот модел копачки Medusae II пред бразилскиот фудбалер Пепе. Фудбалерот е видно возбуден за копачките, но прилично незаинтересиран за целата презентација. Јазичната бариера помеѓу двајцата на паметен начин ја надминува агентот на фудбалерот.

Погледнете:

Автор Marketing365

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 год.), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014). Почнувајќи од февруари 2015 година, Маркетинг365 е официјален претставник во Македонија на најпознатиот светски креативен фестивал Cannes Lions. Тимот на М365 го сочинуваат активни професионалци од маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. e-mail : contact@marketing365.mk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365