Американскиот бренд за спортски пијалаци Gatorade ја лансираше новата кампања “Inner Strong” („Внатрешно силни“), во која главни ѕвезди се тенисерката Серена Вилијамс, гимнастичарката Суниса Ли и кошаркарот Хансел Енмануел.
Кампањата го означува второто поглавје од повеќегодишната иницијатива “Fuel Tomorrow” на Gatorade, која се фокусира на рушење на бариерите за поттикнување на следната генерација спортисти. Првото поглавје го истакнуваше моментот кога некој се заљубува во спортот, додека во ова продолжение акцентот е ставен на тоа како успехот произлегува од внатрешната сила.
„Внатрешно силни“ се состои од три едноминутни видеоспотови. Во секој од нив, еден од трите истакнати спортисти ја споделува својата „внатрешна силна“: верба за Серена Вилијамс, работна етика за Суниса Ли и фокус за Хансел Енмануел. Поединечно и заедно, спотовите служат за да се нагласи дека силата на овие ѕвезди се наоѓа во сите нас, давајќи им поттик на следната генерација спортисти.
Кампањата е создадена со помош на креативната агенција Swift од Портланд, САД.