• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, June 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Виртуелна реалност – четири лекции за брендовите и огласувачите

30/04/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

a-person-wearing-a-htc-vive-headset-large

Терминот “виртуелна реалност” (VR) постои речиси 30 години, но само од неодамна неговата трансформативна моќ – сериозно се афирмираше меѓу пошироката јавност.

Моќта за процесирање VR на релативно евтини паметни телефони со приказ на 360-степенска виртуелна средина, која на гледачот му презентира и раскажува приказни на начин што никогаш не го видел претходно, од многумина е опишана како моќ на “последниот најнов гигантски медиум “.

р е к л а м а

Станува јасно дека овој нов вид на storytelling не треба да биде ограничен како традиционалниот приказ на филмови. Веќе и претходно на М365 пишувавме за огромните импликации за пренесување на спортот и вестите, а исто така и за импактот кај рекламите и брендовите – бидејќи прави физичкото и емотивното влијание врз луѓето да се зголеми, со тоа што тие се чувствуваат информирани и способни да се движат низ времето.

Еве четири важни лекции кои треба да се знаат во врска со виртуелната реалност:

1.VR не е приказна, таа ви помага да ја раскажете приказната
Кога технологијата е возбудлива и можностите изгледаат навидум бесконечни, содржината често може да заглави и сето тоа да изгледа само како презентација на некоја нова технологија. Приказната и ликовите мора да бидат во центарот на вниманието. Исто така треба да се запрашате каде гледачот треба да биде во рамките на приказната. Дали гледачот да биде пасивен сведок на приказната, или интерактивно да се вклучи т.е да биде од централно значење за него (каде ликовите и средината ќе комуницираат со него)?

2. VR е комплетно нов јазик

VR е толку многу различен од традиционалните филмови, исто толку колку што филовите се различни од радиото на пример. Перспективата од 360- степени значи дека не може да се сокрие екипата за осветлување, машината за ветер, па дури и членови на екипата кои стојат во позадина . Традиционалните техники за вакви филмови и приказни не може да функционираат. Правоаголната рамка исчезна, веќе немате познавање за тоа во која точка гледачот ќе се гледа, па застарените уреди немаат никаква функција.

Дури дејствувањето или глумењето бараат друг пристап. Она што изгледа нормално во снимката за традиционален филм, може да изгледа многу големо за приказ со виртуелна реалност (VR). Запомнете: помалку е повеќе.

3. Искуство на гледачот се уште е во развој

Целосното “внесување“ на гледачот во содржината која му ја презентираме во многушто зависи и од тоа да ли тој користи соодветна опрема и слушалки. На крајот на краиштата, тоа го одредува односот помеѓу мозокот и содржината.

Google Cardboard – евтин , достапен VR паметен адаптер за телефон- веќе покажа способност за користење автентично VR искуство на милиони луѓе. Иако Google Cardboard обезбедува возбудливо искуство, повторно се трага по уреди како што се Oculus Rift и други произведени од HTC, Samsung и Sony , кои го покажуваат VR во најдобро светло.

4. Експериментирајте

VR нуди нова можност да комуницирате директно и со вашите сетил . Од тие причини, заплетот не треба да биде даден веднаш. Тоа е важно за да може публиката да истражува и фантазира.

На гледачите мора да им се дозволи да направат ” грешки” и да создадат свои спомени од вашата работа. Исто така, не заборавајте на важноста на звукот. Во рамките на 360 степени и приказ на околина на животната средина, тоа е основен инструмент за водење на гледачот преку искуството, кое ќе го води заедно низ патувањето.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.