• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, June 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Вложувањето во дигиталното надворешно рекламирање ќе достигне 14.6 милијарди долари оваа година

29/11/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Според извештајот на WARC Global Ad Trends, целиот раст на рекламирањето на OOH ќе се однесува на дигитални имплементации

Се очекува дека инвестициите во дигиталното амбиентално огласување (DOOH), т.е. видео содржини и / или дигитални панели поставени на високо прометни јавни локации, како што се главни улици, аеродроми, автобуски станици, подземни железници и трговски центри, годишно ќе растат за 10,1% од 2018 до 2021 година, како и дека на дигиталното надворешно огласување ќе отпадне севкупниот раст на пазарот на надворешното огласување, бидејќи потрошувачката на традиционални позиции ќе почне да опаѓа од следната година, се наведува во најновиот извештај на WARC Global Ad Trends.

р е к л а м а

Се очекува дека уделот на дигитал во вкупниот глобален закуп на надворешно огласување ќе порасне на 37,3%, односно на 14,6 милијарди долари оваа година, додека истиот раст во 2017 година изнесуваше 34,8%, во 2016 година 32,4%, а 22,7% во 2012 година. Брзиот раст на DOOH делумно предизвикува повисока цена по илјада прикази, како и зголемување на продорот на дигитални панели и можност за комбинирање на таргетирањето со помош на податоците со моќни, динамични креативи.

Големите провајдери на овие услуги ги зајакнуваат своите инвестиции во дигитални локации, што дополнително ќе го зголеми растот во наредните години. JCDecaux го проширува постојниот инвентар од 59.744 дигитални екрани низ целиот свет, со континуирана дигитализација на уличните панели во Њујорк, Чикаго и Лондон. Clear Channel минатата година, додаде 450 нови дигитални екрани, со кои достигна бројка од вкупно 14.510, а Lamar има намера да додаде 300 екрани во 2019 година, кои ќе се приклучат на постојната база од 2.800.

Што се однесува до пазарот, бројките од последниот AA/WARC извештај за инвестициите, покажуваат дека половина од британскиот инвестициски за надворешно огласување оваа година ќе одат на дигитални локации, што изнесува 593 милиони фунти (770 милиони долари). Прогнозите на MAGNA во САД покажуваат очекувани 1,2 милијарди долари, во споредба со 582 милиони долари во 2012 година. Direct Place-based Advertising Association (DPAA) верува дека 100 милиони долари од оваа сума ќе се продаваат програматски, во споредба со 65 милиони долари во 2017 година.

Во Германија, каде што Google моментално ги истражува можностите на DOOH, се очекува дека инвестициите ќе достигнат 285 милиони долари, или 18% од вкупниот OOH пазар, што е повеќе од двојно од износот инвестиран пред две години, а во Франција, се предвидува дека годинашниот удел ќе изнесува 11,9% (183 милиони долари).

Податоците од организацијата Outdoor Advertising Association of America (OAAA) покажуваат дека дигиталните билборди сега сочинуваат 21% од сите билборд позиции во САД, а една студија на Нилсен покажува дека околу 60% од потрошувачите во САД гледаат дигиталниот билборд секој месец, а 37% гледаат таков секоја недела.

Предноста на DOOH е испораката на динамични креативни огласи со помош на алатка за следење во реално време и прогнозирање да се осигура дека на вистинските луѓе им се прикажува најрелевантната реклама, на вистинско место, во вистинско време. Подемот на дигиталните екрани, особено во прометните улици, им даваат на огласувачите поголем избор за тоа каде и кога ќе се прикаже нивната реклама, а самата реклама, особено ако е видео, може да биде многу ефикасна.

Пребарувањето дава клучен придонес кога се комбинира со OOH – кликовите од мобилните уреди (CTR) се зголемуваат за дури 15% кога се поттикнати преку OOH. Податоците покажуваат дека 46% од потрошувачите во САД користат пребарувач откако ќе ја видат надворешната реклама, додека 38% одат на Фејсбук.

Посебно прашање е можноста DOOH да понуди прилика за подобро таргетирање преку технологијата на препознавање лица, спрема која потрошувачите се уште се сомничави. Дури 65,2% од испитаниците на WARC и компанијата Toluna изразија незадоволство од користењето на овие технологии за персонализирани маркетинг пораки.

Џејмс Мекдоналдс, уредник на податоци во WARC, заклучува: “Комбинацијата на моќта на дигиталното надворешно рекламирање и мобилните податоци за локацијата може да се користат за додавање на поголеми можности при таргетирање, што ќе им послужи на рекламите кои се закупуваат програматски да дојдат до вистинските луѓе, на вистинско место, во вистинско време секој час. Ова е привлечна перспектива за огласувачите кои сакаат да ги искористат дигиталните придобивки, без ризик од блокирање реклами, измами и ризици за безбедноста на брендот. “

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.