(РЕГИОН) – Агенцијата “Меккен Белград” ја доби наградата за најдобра кампања на годината на фестивалот на креативни творештва “Моќта на креативноста”. За “најдобра меѓу најдобрите”, е прогласена кампањата “Може” на Рајфајзен банка, која жирито ја оцени како најзабележителна минатата година, а агенцијата “Меккен Белград” е наградена со уште четири награди за кампањите, “Кога возиш, паркирај го телефонот”, “Швепс – само за возрасни “,” Лав пиво – Мини “и” Може “.
Со главни награди во неколку категории се здобија и агенциите Leo Burnett, B.C.A. Mosaic, LPT а во и финалето се најдоа уште и Idea Plus Communications, Draftfcb+Afirma, Grey Worldwide, Popular Bruketa&Žinić OM и Kitchen&Good Wolf
Награди “Златно перо“ се врачени на новинарите Весна Дамјаниќ Бранковиќ, Верана Матиќ и Милан Чулибрк.
Покрај наградата за кампања на годината, кампањата “Може” на Рајфајзен банка ја доби и наградата во категоријата на банкарски и финансиски услуги и трговија. Кампањата “Кога возиш, парирај го телефонот” на компанијата Телеком Србија, наградена е во категоријата на непрофитни кампањи, додека во категоријата на безалкохолни пијалаци-наградена е кампањата “Швепс – само за возрасни” на компанијата Кока-Кола, а креативниот тим на агенцијата “Меккен Белград” беше награден и во категоријата алкохолни пијалоци за кампањата “Лав пиво – Мини” спроведена за компанијата Карлсберг.
“Горди сме што сме наградени во четири различни категории, вклучувајќи ја и најзначајната, наградата за кампања на годината, која за прв пат се доделува оваа година. Посебно сме задоволни што наградената кампања е резултат на партнерскиот труд со нашите долгогодишни клиенти. Покрај потврдата за креативност низ позитивните реакции на потрошувачите, како и оние од струката, задоволни сме и со резултатите кои поединечните кампањи ги генерираа за нашите брендови, односно рабоењето на клиентот. На тој начин, овај успех е комплетен “изјави Оливера Перковиќ, директор на агенцијата ” Меккен Белград “.
Кампањата “Може” направена за готовинските кредити и тековните сметки на Рајфајзен банка, постигна голем успех и стана вистински културен феномен во форма на спонтано споделување на социјалните мрежи. Освен тоа што луѓето почнаа на секој чекор да цитираат дијалози од спотовите, интернетот беше преплавен со меме-сликички во кои јунаците од рекламите се најдоа во различни забавни и неочекувани ситуации. Кампањата “Може “, не само што придонесе за постигнување исклучителни деловни резултати, туку и покажа дека една забавна идеја може да предизвика големо внимание во јавноста и конкретен деловен ефект.
“Многу сме горди на кампањата” Може” и драго ни е што нејзиниот квалитет е препознат од страна на најкомпетентните во областа. Растот на сите клучни параметри со кои се мери успешноста на една кампања, ја потврди нејзината ефикасност. Сепак, она на што сме особено горди, е фактот дека таа со своите јасни и кратки слогани, допре до пошироката јавност и до таа мера “заживеа” меѓу луѓето, што стана речиси невозможно да се каже “може”, еден толку едноставен и често користен збор, а да не се потсети на рекламата на Рајфајзен банка “, изјави Катерина Габорович, директор на Одделот за маркетинг и односи со јавноста на Рајфајзен банка.
Фестивалот на креативното творештво “Моќта на креативноста” традиционално се одржува по шести пат во организација на специјализираното списание “Табу”.