• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Во ЕУ се “кршат копјата“ заради дигиталниот данок

09/11/2018
in Extra 5, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Планот на Европската Унија за оданочување на прометот на големите интернет компании, како Гугл и Фејсбук, е на работ на колапс поради земји кои го отфрлија и најавија национални иницијативи, наместо него, пренесува Ројтерс

Според предлогот на Европската комисија од март оваа година, земјите на ЕУ ќе наплаќаат данок од три проценти на дигиталните приходи на големите компании, кои се обвинуваат за избегнување данок преку канализирање на профитот во земјите на ЕУ со ниски даночни стапки.

р е к л а м а

Планот има за цел да се променат даночните правила, кои им овозможуваат на некои од најголемите светски компании да плаќаат невообичаено ниска стапка на данок на добивка.

Меѓутоа, за тоа е потребна поддршка од сите 28 земји членки на ЕУ, е еден дел од нив се противат на предлогот, вклучувајќи ги и малите земји со ниски даноци, како што е Ирска, кои имаа корист од тоа што им овозможија на мултинационалните компании да го пријавуваат кај нив профитот остварен на други места преку дигиталната продажба.

Додека порано најжестоките критики се случува зад затворени врати, денес ставовите на многу министри за финансии на ЕУ излегоа во јавноста, со оглед на тоа што нивниот состанок во Брисел се емитуваше во живо преку интернет.

Германија, која првично го поддржа планот, за прв пат се заложи за негово ревидирање, барајќи од опсегот на активности кои подлежат на оданочување да се исклучат активностите кои можат да бидат поврзани со производителите на автомобили.

Германскиот министер за финансии Олаф Шолц, исто така, рече дека данокот не треба да се воведе до 2020 година и дека треба да се применува само доколку не се постигне никаков глобален договор за истото прашање.

Министерот за финансии на Франција Бруно Ле Мер, кој одамна е голем поддржувач на овај данок, го прифати одложувањето на неговото спроведување до крајот на 2020 година, што е голема отстапка, наведува Ројтерс.

Сепак, тој смета дека ЕУ и понатаму треба да постигне договор за ова прашање до крајот на оваа година, со цел да се избегне земјите да започнat со спроведувањето сопствените национални даноци, што би било потег кој, како што вели, ќе му нанесе штета на единствениот пазар на Унијата.

Шпанија и Велика Британија најавија сопствени национални планови за оданочување на дигиталните компании и повторија дека имаат намера да одат со нивното спроведување, без да се чека договор на ниво на ЕУ.

Италијанскиот министер за финансии Џовани Триа изјави дека и Италија ќе продолжи сама, доколку до крајот на годината не се постигне договор во ЕУ.

Австрија, која моментно претседава со ЕУ, најави дека ќе направи последен обид да се дојде до договор на состанокот на министрите за финансии во декември, но дека поделбите кои сега се појавија се толку длабоки што шансите за договор се значително намалени.

“Многу е тешко да се постигне договор за дигиталниот данок, затоа што има толку многу технички проблеми кои не се решени”, изјави данскиот министер за финансии Кристијан Јенсен.

Тој додаде дека предложениот данок на ЕУ е направен со цел да ги погоди главно компаниите од САД, што би ги предизвикале САД да се одмазди.

Ирскиот министер за финансии Паскал Донохо, кој долго време се спротивставува на овај данок, плашејќи се дека би можел да ги намали приходите на Ирска, изјави дека овој нов данок ќе биде негативен преседан за Европа, бидејќи со тоа ќе се наметне во земјите во кои се наоѓаат корисниците, наместо таму каде што услугата се произведува.

“Ние сме нето извозници. Каква реакција би имале доколку овај модел ни се наметне нас?”, вели тој.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.