• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, April 17, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Во најновата реклама Google повикува на вакцинација за да се вратиме на работите кои ги сакаме

April 7, 2021
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Емотивно видео кое ја покажува светлината на крајот од тунелот

Изминатата година беше и повеќе од тешка. Иако дадовме се` од себе за да го олесниме долгорочниот карантин со состаноци и дружења на Zoom, виртуелни филмски вечери и дигитални happy hours, ништо не може да го замени излегувањето со пријателите.

Но, за среќа, постои светло на крајот од тунелот. Според изјавите на раководителот на Центарот за контрола на инфекции, достапноста на повеќе видови вакцини резултираше со вакцинирање на повеќе од 60 милиони американски граѓани. Но, сè уште постои голем дел од населението кое што не сака да го направи тој чекор.

р е к л а м а

За да се реши овој проблем, Google објави видео со кое ги охрабрува гледачите да се вакцинираат. Насловот на ова едноминутно видео е „Вратете се на она што го сакате“, каде што се прикажани некои од пребарувањата на Google, мапи, календар со настани, кои што навистина ја дефинираа и одбележаа минатата година помината во карантин.

Видеото едноставно покажува како се менуваат искуствата со различните платформи на Google во согласност со промената на ограничувањата. Виртуелниот happy hour ќе се претвори во излегување на пијалок со пријател. Децата ќе се вратат во локалните паркови. И, како што покажува едно изменето пребарување, можеби, дури и конечно ќе почнеме да носиме панталони наместо тренерки.

За да поентира, видеото завршува со најважното пребарување од сите: „Ковид вакцинација во моја близина.“ Гугл дури обезбеди и линк во описот на YouTube, кој води директно до веб страница каде корисниците можат веднаш да ги најдат достапните опции за вакцинација во нивна близина.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.