Home » Во фокусот » Вредноста на купоните во дигиталните маркетинг кампањи

Вредноста на купоните во дигиталните маркетинг кампањи

Ако сте сопственик на бизнис или работите во маркетинг а претходно не сте направиле кампања со нудење на online купони за попуст, зирнете го инфографикот подолу на кој налетав деновиве, можеби ќе Ве премисли и ќе Ви даде некоја идеја :)

Во изминативе 3 години употребата на online купоните е зголемена за 13% што ни говори дека маркетерите го осетиле нивниот бенефит во напорите да привлечат нови купувачи, промовираат нов продукт или добијат фидбек….убавото е што купоните се дигитални и може лесно да се следи нивниот ROI па уште повеќе ќе можете да ги оптимизирате Вашите кампањи!

The-Value-of-Coupons-in-Digital-Campaigns

Автор Борис Ефтимовски

Борис е маркетинг и ПР професионалец, основач на Маркетинг365. Во своето работно портфолио, вклучува работни ангажмани за повеќе домашни и интернационални мали, средни и големи компании каде бил вклучен како маркетинг/ПР менаџер или консултант. Доколку Ви е потребна асистенција или консултација за Вашите маркетинг, ПР или продажни активности пишете му на: boris@marketing365.mk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365