• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, June 7, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Вториот ден на Голден Драм ги инспирираше делегатите и гостите

21/10/2016
in Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Меѓународниот фестивал на креативност 23-иот по ред Голден Драм на вториот ден пред публиката се претстави со голем број на говорници кои ги инспирираа присутните со своите обраќања на замокот Љубљана. Долго очекуваното обраќање на Синди Галоп ги надмина сите очекувања.

golden-drum-23-poster

Греам Ланг, главен креативен директор на Y&R Јужна Африка и Африка и претседателот на жирито за најдобро решение, го започна својот говор со интересен цитат: “Светот е прилично лудо место. Постојат неверојатни проблеми “, при тоа нудејќи им на делегатите решенија за сите презентирани случаи.

р е к л а м а
Грејам Ланг
Грејам Ланг

Иван Станковиќ, основач на „Communis“ од Србија, ги сподели неговите живописни приказни со делегатите и ги потсети да се следат себе си: “Започнете со себе, признајте си ги грешките, потоа обидете се да ги поправите. Доколку си ги прифатите границите можете и да ги надминете. Не мора тоа да го направите јавно; потребно е да си го признаете тоа на себе си. Подобро е да ве мразат за она што сте отколку да ве сакаат за она што не сте. Не се искачувајте за да ве видат другите, искачете се за да го видите светот.”

Иван Станковиќ
Иван Станковиќ

На почетокот на секој проект потребно е да размислуваме за музиката и колку е таа стратешки важна да ја инкорпорираме во рекламите, нагласи Ули Рис, претседател на „iV2“ од Германија: „Вака треба да изгледаат денес брендовите. Ги затворате очите и веднаш знаете за кој бренд се работи“.

Себастијан Хејновски, Главен извршен директор и Зофиа Бугајна, директор за развој на бизнисот во „MSLGROUP“ за Централна и Источна Европа од Полска, ја претставија иднината на ПР индустријата, која според нив не изгледа многу светла. Според нив револуцијата во ПР индустријата е доведување на големи промени и единствено решение е соработка. „Односите со јавноста треба да се интегрираат со рекламирањето и социјалните медиуми, тие е потребно да функционираат „рака под рака“, објаснија за време на своето излагање.

sebastian-hejnowski-zofia-bugajna
Зофиа Бугајна и Себастијан Хејновски

Историјата на иднината беше дискутирана од страна на Владимир Чех, основач на Институтот за историја на рекламирањето од Србија, Марко Иван Пекица, комуникациски предавач од Хрватска, Јернеј Реповш, регионален креативен директор во Студио Маркетинг од Словенија, а Екрем Дупановиќ, основач и главен и одговорен уредник во Медиа Маркетинг и Art & Business од Босна и Херцеговина: »Луѓето кои работат во агенциите им станаа робови на своите клиенти, кои скокаат од конкурс на конкурс. Рекламната индустрија е полна со страв, страв од агенциите да не ги загубат своите клиенти и страв од клиентите дека може да ги загубат своите добро платени работни места. Но, сепак, рекламната индустрија дефинитивно има иднина, но таа мора да се врати кон своите основни вредности“.

Дел од дискусијата "Историја на иднината"
Дел од дискусијата “Историја на иднината”

Ема Вилки, Управниот директор на „The Gunn Report Ltd“ од Велика Британија ја објасни студијата на Ган. Во анализата беа опфатени 545 студии на предмети и резултатите едноставно покажуваа дека постои очигледна врска помеѓу креативноста и ефикасноста: „Емотивните кампањи функционираат потешко. Но во секој случај подобро од рационалните или оние кои ги комбинираат и двете. Моќта на емоциите ја зголемува ефикасноста.

emma-wilkie
Ема Вилки

Тим Пери, директор за комуникации во истражувањата за Алцхајмер од Велика Британија и Василије Ќорлука, извршен креативен директор во Publicis One Македонија од Македонија, го презентираа проектот Sea Hero Quest и ги открија неверојатните податоци каде 65% од луѓето одговориле на прашањата на „научниот беџ“ и ги споделиле нивните податоци кои им помогнале на научниците во својата работа.

tim-parry-vasilije-corluka
Тим Пери и Василије Ќорлука

Главниот говорник на „Голден драм“ Синди Галоп, основач и главен извршен директор на IfWeRanTheWorld и MakeLoveNotPorn, застана на фестивалскиот подиум на многу оригинален начин. Таа ја нагласи важноста на жените кои имаат лидерска позиција во рекламната индустија. Таа смета дека жените лидери ќе успеат да и овозможат успех на агенција.

Синди Галоп
Синди Галоп

Делегатите ќе имаат исто така шанса да ги видат сите креативни решенија од 26 различни земји кои се натпреваруваат на 23иот Голден драм фестивал.

Повеќе за „Голден Драм“ на www.goldendrum.com

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.