• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

WARC 100: Најдобрите кампањи, компании и агенции во светот

06/04/2017
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Procter & Gamble ја задржа првата позиција помеѓу огласувачите, Vodafone е прв на листата на брендови откако Coca-Cola и McDonald’s паднаа од првото и второто место после долго време, BBDO Worldwide, adam&eveDDB, Starcom New York водат на листата на агенции и мрежи

WARC ги објави резултатите на своето годишно рангирање WARC 100 за 2017 година. Оваа листа ги рангира најдобрите светски маркетинг кампањи и компании во рамките на нивниот бизнис импакт. Procter & Gamble, Vodafone, BBDO Worldwide, adam&eveDDB и WPP се меѓу компаниите на врвот на ранг листата оваа година, а која се заснова на ефектот на натпреварувањата за ефикасност и стратегија ширум светот.

р е к л а м а

Најдобро рангирана кампања која е повеќекратно наградувана е „Share the Load“, а ја направиле BBDO Мумбаи и Mediacom Мумбаи за брендот Ариел на компанијата Procter & Gamble во Индија. Спотот на кампањата во која мажите се повикуваат да го поделат „бремето“ на куќните обврски, бил поддржан преку посебно пакување за кампањата, и споделуван на интернет, кино и ТВ емитување. Откако 1,57 милиони мажи ветиле дека ќе го „поделат товарот“, Ариел повеќе од двојно ја зголеми вредноста и обемот на продажбата, кои пораснале за 106% и 105%, соодветно.

Интересен податок од оваа ранг листа е тоа што две од десетте најдобри кампањи оваа година се оние кои забележале успех благодарение на паметното користење на податоците за водење креативна и медиска стратегија. The Economist користел насочена програматична кампања со духовити и привлечни слогани. Кампањата во рок од само 9 дена исполнла 50% од таргетот, со поврат на инвестицијата од преку 25:1. На шестото место е кампањата за австралиската компанија која се занимава со изградба на базени, Narellan Pools, која користила пристап на „момент маркетинг“. Купувачите се таргетирани точно во време кога е најверојатно дека ќе купат базен, со фокусирана креатива која ја мотивира одлуката за купување. Кампањата ја зголемила продажбата за 23% во однос на претходната година.

Procter & Gamble веќе втора година по ред е на врвот на листата на огласувачи за 2017 , иако неговата предност над Unilever е намалена во однос на минатата година. Со пет кампањи во топ 100 во однос на трите на Unilever, кампањите за брендовите Ariel, Always и Old Spice ја зацементираат првата позиција за P&G.

Vodafone имаше исклучително конзистентна година во смисла на наградите освоени за повеќе кампањи и во повеќе региони. Со само две кампањи во топ 100, но со повеќекратни победи во петнаесет посебни натпревари, брендот собра доволно бодови да го превземе водството.

За прв пат од 2014 година, Coca-Cola и McDonalds не ги завземаат првите две позиции на ранг листста на брендови. Двата паднаа на ранг листста во година кога немаа кампањи во топ 100.

Дејвид Тилтмен, креаторот на содржината на Warc, изјави: „Овогодинешната WARC 100 листа ја одразува индустријата која е во тек. Од рангирањето е јасно дека огласувањето со големи идеи и примарно на ТВ, кога се работи добро, и понатаму е многу ефикасно. Но, гледаме дека и алтернативните пристапи исто така можат да генерираат добри деловни резултати – од „момент маркетинг“ заснован на податоците, до вештини или настани осмислени да го привлечат вниманието на потрошувачите. Едно од големите прашања во индустријата во овај момент, е дали овие алтернативни пристапи ги градат брендовите и даваат резултати на долг рок еднакво добро како и за време на кампањата.“

Сега во својата четврта година, WARC 100 листата е изградена на ригорозна методологија, во соработка со Даглас Вест, професор по маркетинг на Kings колеџот во Лондон.

Подолу погледнете ја WARC 100 ранг листата:

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.