• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, July 7, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

WARC ги награди најефективните медиски кампањи за 2021 година

12/01/2022
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Светскиот истражувачки центар за адвертајзинг (WARC) ги додели своите награди за медиска ефективност за 2021 година, кои им оддаваат признание на најдобрите комуникациски кампањи кои со медиска ефективност имале позитивно влијание врз деловните резултати на клиентите.

Наградени се 56 кампањи од различни пазари и категории на производи од глобални брендови како Adidas, Allianz, Budweiser, Finish, L’Oréal, McDonald’s, Nespresso и TikTok, но и локални брендови како Canadian Tire од Канада, Change The Ref од САД, Claro од Чиле, NHS од Англија, Omroep Zwart од Холандија, Yili од Кина и други.

р е к л а м а

Четирите жири комисии соствени од експерти од страна на агенциите и клиентите ги вреднуваа стратегиите и анализите кои довеле до ефективни медиски инвестиции, доделувајќи четири Grand Prix награди, 10 златни награди, 17 сребрени, 25 бронзени и 12 специјални награди кои им оддаваат признание на специфични области на извонредност.

Најмногу награди, осум на број, отидоа во Обединетото Кралство, а по четири во Кина, Германија, САД и Виетнам. Канадските агенции освоија три награди, додека пак оние од Индија, Малезија и Нов Зеланд по две награди. По една награда им припадна на Чиле, Египет, Израел, Либан, Холандија, Филипини, Порто Рико, Шри Ланка, Турција и Обединетите Арапски Емирати. Исто така беа наградени и четири глобални кампањи, а десет награди беа доделени за регионални кампањи во Азија, Европа, Скандинавија, Блискиот Исток и Северна Африка и Северна Америка.

Главната Grand Prix награда во категоријата „Ефективна интеграција на канали“ беше доделена на агенцијата PHD Canada за кампањата “Vacation Intervention” за клиентот Air Transat. Кампањата успеа да убеди 75.000 работници да не ги изгубат своите неискористени денови за одмор, при што скоро половина од резервазиите биле направени од нови клиенти.

Целосната листа на наградени во категоријата „Ефективна интеграција на канали“ е достапна на следниот линк.

Во категоријата „Ефективна употреба на технологијата“, главната Grand Prix награда отиде кај француската организација за социјална помош L’Enfant Bleu за кампањата “Undercover Avatar”. Таа се состоеше во креацијата на доверлив аватар во видео игра на кој децата можеа да му откриваат случаи на злоставување. Кампањата генерираше 700 милиони медиски импресии, а француските власти веќе работаат на нови решенија како да ги претворат видео игрите во начин за идентификација на детска злоупотреба.

Сите победници во категоријата „Ефективна употреба на технологијата“ може да се погледнат на овој линк.

Агенциите McCann Paris и FP7 McCann Dubai ја освоија Grand Prix наградата во категоријата „Ефективна употреба на партнерства и спонзорства“, за кампањата “The Bread Exam” за Либанската фондација за рак на дојка. Кампањата се состоеше во едукативно видео кое употреби алегорија на месење леб за тоа како жените може да се проверат за рак на дојка. Кампањата имала досег до 112 милиони луѓе и во текот на девет месеци ја подигна јавната свесност за 83% и прегледи за 41%.

Листата на победници во категоријата „Ефективна употреба на партнерства и спонзорства“ може да се погледне на следниот линк.

Главната Grand Prix награда во категоријата „Најдобра употреба на податоци“ му припадна на агенцијата FCB New Zealand за кампањата “Personalising Danger” за организацијата Water Safety New Zealand. Преку комбинирањето на историски, сегашни и идни податоци, тие создадоа предвидувачки модел за намалување на смртноста на младите мажи од давење. Кампањата достигна 95% од својата целна група и постигна нула смртни случаи.

Сите добитници на награди во категоријата „Најдобра употреба на податоци“ може да се видат на овој линк.

Повеќе информации за наградите за медиска ефикасност на WARC се достапни тука.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.