• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

WARC: Само 22% од брендовите и 18% од агенциите се подготвени за Генералната регулатива за заштита на податоците на Европската унија

24/01/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Ефикасното управување со податоците е клучен приоритет за брендовите во 2018 година, е заклучокот на Toolkit 2018 извештајот, подготвен од страна на WARC, после анкетирањето на повеќе од 600 маркетинг и огласувачки експерти ширум светот.

Брендовите ќе мора да воведат подисциплиниран, проактивен пристап во управувањето со податоци. Предвиденото воведување на Генералната регулатива за заштита на податоците на Европската унија (GDPR), која ќе стапи на сила на 25 мај 2018 година, најверојатно ќе има значајно влијание на начинот на кој компаниите складираат и користат податоци за потрошувачите. Со воведувањето на GDPR, секоја компанија, без оглед на тоа каде се наоѓа или каде и` е седиштето – а која поседува информации за граѓаните на Европската унија, ќе биде предмет на строги нови законски регулативи кои се однесуваат на користењето на личните податоци.

р е к л а м а

Toolkit 2018 откри и еден застрашувачки податок. Имено, индустријата во голема мера не е подготвена за нови начини на работа под оваа регулатива. На глобално ниво, само мал број испитаници – 22% од брендовите и 18% од агенциите, велат дека се подготвени за оваа промена.

Арди Колах, раководител на Програмата за транзиција на GDPR во бизнис школата Хенли, советува: “Направете чекор наназад и размислете за што се работи: тука се работи за репутација, а не за регулација. Се работи за тоа да направите правилна работа. Сето тоа е за заштита на репутацијата.”

Покрај новите правила што стапуваат на сила, брендовите сакаат да преземат поголема контрола врз своите бројни извори на податоци во насока на подобрување на искуството на корисниците и воведување нови маркетинг пристапи.

На пример, податоците ќе бидат клучни за испорака на “mass-one-to-one marketing“, што ќе го поттикне следниот бран на дигитален раст, тврди Марк Притчард, бренд директор во компанијата Procter&Gamble. Тој вели: “Овој нов премин на еден-на-еден маркетинг ќе донесе голема промена. Работите ќе се преселат во управувањето со податоци, и мора да размислиме за стандардните на податоците, и како треба да дејствуваме. “

Верити Џил, дигитален директор во агенцијата Ebiquity, додаде: “До сега предизвикот кај големите податоци едноставно беше справување со нивниот обем, но сега кога почнавме да се справуваме со нивното складирање и користење, нашата грижа во 2018 година ќе биде дефинитивно насочена како подобро да ги искористиме овие податоци. Можеби 2018 година ќе биде година на “ефикасност на податоците“.

Меѓу другите клучни наоди на анкетата на WARC Toolkit 2018 се следните:

  • 55% од брендовите и 59% од агенциите ќе стават приоритет на собирање на податоците од ‘big data’
  • Само 25% од испитаници во Европа во анкетата сметаат дека се подготвени за GDPR. Во остатокот на светот, само 12% велат дека се подготвени и покрај тоа што GDPR ќе влијае на сите компании кои имаат потрошувачи во ЕУ.
р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.