• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

WARC за 2018 година предвидува раст на глобалните инвестиции во огласувањето од 4,7%

02/02/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

WARC има оптимистички поглед за оваа година, предвидувајќи дека глобалните инвестиции во огласувањето оваа година ќе изнесуваат вкупно 572 милијарди долари

Во најновиот извештај за глобалните трендови на огласувањето, Global Ad Trends, која ги зема во предвид можните инвестиции во огласувањето во 96 пазари низ целиот свет, WARC предвидува дека годишниот раст на глобалните инвестиции во рекламирање оваа година ќе биде 4,7%, и ќе достигне вкупна вредност од 572 милијарди долари пред крајот на годината.

р е к л а м а

Проекциите за цела 2018 година се оптимистчки, а тоа главно се должи на Зимските олимписки игри во Пјонгчанг, Светското првенство во фудбал и изборите во САД. WARC, исто така, ја зеде предвид стабилизацијата на вредноста на доларот на пазарите во развој. Така, во Северна Америка се очекува да раст од 5%, што е помалку во однос од 6% предвидените за Азиско-Пацифичкиот регион, но и далеку над очекуваниот раст од 2,6% во Европа.

Уредникот на податоци WARC, Џејмс Мекдоналдс ги коментираше нивните предвидувања: “2018 година треба да биде одлична година за глобалното огласување, при што инвестициите во огласувањето ќе го забележат својот најголем раст после 2010 и 2011 година. Во сите светски региони, со исклучок на Блискиот Исток, се очекува да се забележи раст, при што клучните фактори за раст ќе бидат Зимските олимписки игри во Јужна Кореја, Светското првенство во фудбал во Русија и изборите во САД“.

Мобилни уреди ќе продолжат и понатаму да бидат главен двигател на растот, затоа што нивното учество во глобалното огласување порасна за 5,9% во текот на 2017 година (со удел од 20,6% во вкупните инвестиции во огласувањето). 45% од овој пазар доаѓа од САД.

Подолу погледнете уште неколку други предвидени трендови препознати во Извештајот за глобалните трендови на огласувањето:

  • 0% раст на глобалните инвестиции во огласувањето минатата година, на вкупно 546 милијарди долари
  • 7% предвиден раст за 2018 година, кога глобалните инвестиции во огласувањето ќе достигнат 572 милијарди долари
  • 18% удел на огласувањето во пребарувањата во 2017 година.
  • 40% просечна стапка на раст на инвестициите во онлајн видео огласувањето од 2013 година
  • 45% од глобалните инвестиции во мобилното рекламирање во 2017 година потекнува од САД
  • 61% од глобалните инвестиции во огласувањето во 2017 година (334.1 милијарди долари) отидоа во традиционалните медиуми.

Други сознанија од WARC Data платформата:

  • Повеќе инвестиции во огласувањето одат на ТВ мрежи (199,5 милијарди долари) отколку на дуополот Facebook / Google (133,2 милијарди долари)
  • Односот во вредноста на инвестициите во ТВ-огласувањето наспроти онлајн видеата е 6: 1
  • Со проценета вредност од 65,8 милијарди долари, спонзорството за првпат во 2018 година ќе го престигне принтот и ќе стане четврти огласувачки медиум на листата.

Извештајот за глобалните трендови на огласувањето е дел од WARC Data услугата, која содржи актуелни информации за огласувањето, трендовите и проширена база на податоци генерирани од корисниците.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.