• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, April 17, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

YouTube ќе ги препорачува производите прикажани во видеата

March 29, 2021
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

YouTube секогаш експериментира, така што овој пат започна со сеопфатно тестирање на нивната платформа и автоматско препознавање на листата на производи во видеата поставени во нив.

Првата верзија на оваа нова функционалност беше тестирана во текот на изминатата година, иако примерокот и фокус-групите за овој тест беа многу мали, па резултатите не беа задоволителни.

Новата опција ќе им овозможи на корисниците автоматски да го пронајдат проиводот споменат во видеото од страната на Youtube каде што го гледале.

р е к л а м а

На тој начин, самиот Youtube ќе препорача линкови до корисниците кои се однесуваат на производот, што ќе ги однесе до е-продавници, на страниците на производителот, па дури и ќе им препорача уште подобро и повеќе гледано видео во врска со истиот проивод.

Овие препораки, ќе се појават помеѓу препорачаните видеа, а целта е да им се овозможи на корисниците да добијат што е можно повеќе информации за производите што ги интересираат.

Кон крајот на минатата година, Блумберг напиша дека Гугл сака да влезе во „светот на продажба на интернет“ и со тоа да ги предупреди видео блогерите од чии видеа генерира големи приходи, да остават линкови до Амазон, eBay, за да ги насочи гледачите на видеа директно на локации за шопинг, од кои се разбира, планира да оствари дополнителни приходи.

Исто така, тоа би го ставило YouTube во истиот простор за купување како и другите социјални платформи како Instagram. Засега е непознато дали оваа опција ќе заживее. Факт е дека ова во голема мера би ги зголемило приходите на YouTube кој на некој начин би станал центар за забава + шопинг, што досега никој не можеше да го направи од поголем обем.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.