Home » Во фокусот » YouTube лансираше Shopping Ads, a ќе им помага на брендовите да ги промовираат и своите апликации

YouTube лансираше Shopping Ads, a ќе им помага на брендовите да ги промовираат и своите апликации

YouTube лансираше Shopping Ads слични како тие достапни на Google, а ќе им помага на брендовите да ги промовираат и своите мобилни апликации.

Овие ‘купувачки реклами’ ќе им овозможат на огласувачите да прикажат click-to-buy реклама во рамки на партнерско видео на YouTube.

youtube shoping ads

Гледачите ќе можат да видат едно ‘i’ во горниот десен агол од видеото од каде ќе можат да ги гледаат рекламите. Тие ќе бидат во истиот фоормат како TrueView дисплејот на YouTube кој користи ‘инфо картички’.

Овој новитет на YouTube беше соопштен на Ad Week New York.

TrueView веќе го има пет години. Функцијата им наплаќа на огласувачите за нивната реклама само кога корисникот ја гледа повеќе од 30 секунди. Корисниците ја имаат можноста да ја прескокнат реклмата.

Во еден блог пост, Дија Џоли, директор на Video Ads Product Management при YouTube, истакна: “Купувачките реклами на YouTube ќе понудат една целосно нова приходна можност за креаторите, нудејќи нов начин за монтаризирање на видеата фокусирани кон некој продукт.”

“Тие ќе понудат и едно поинтерактивно искуство за гледачите, овозможувајќи им да пазарат директно од видеата. Внимавајте на имплементирањето на оваа нова функција во следните месеци,” додаде таа.

YouTube ќе им помага на огласувачите да ги промовираат своите мобилни апликации преку нивните видеа. Видео-сајтот ќе им овозможи на брендовите да ги промовираат нивните апликации и преку TrueView.

Огласувачите ќе имаат можност да ги прмовираат своите апликации и во гејминг апликацијата на YouTube.

YouTube соопшти дека ќе биде вклучен и во Brand Lift на Google. Оваа ќе им овозможи на брендовите да го мерат интересот за нив преку следењето на organic keyword пребарувањата поврзани со името на компанијата на Google.

Џоли изјави: “Со овој новитет, ќе може да видите дали вашата реклама предизвикува пребарувања за органски видео содржини поврзани со вашиот бренд на YouTube. Мерењето на интерес е важен дел во утврдувањето на ефектот на рекламите, и претставува уникатна придобивка од адвертајзингот на Google и YouTube.”

Автор Marketing365

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 год.), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014). Почнувајќи од февруари 2015 година, Маркетинг365 е официјален претставник во Македонија на најпознатиот светски креативен фестивал Cannes Lions. Тимот на М365 го сочинуваат активни професионалци од маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. e-mail : contact@marketing365.mk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365