• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, March 2, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

YouTube воведе пребарување преку хаштагови

January 25, 2021
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Најзаслужни за глобалното прифаќање на хаштаговите се Твитер и Инстаграм и тие денес станаа постојан начин за навигација низ различните платформи. Сепак, YouTube не се потпре многу на нив, барем не досега. Годинава, Гугл го заврши ажурирањето на платформата што овозможува организација на видеа засновани на хаштагови.

Видеата може да се сортираат според хаштаговите што корисниците ги оставаат кога ги поставуваат. Друг начин за пристап до видеа е директно да пребарувате преку URL – www.youtube.com/hashtag/ HASHTAG NAME (без „тараба“). Засега, не е јасно кој алгоритам се користи за подредување на снимките прикажани на овој начин, бидејќи е очигледно дека не се работи за опаѓачки или растечки број на прегледи на видеата, ниту за датумите на нивното објавување.

На пример, сортирањето на Инстаграм според хаштагови обично се врши според најпопуларните нови фотографии и видеа. Кај YouTube, изгледа дека е во прашање некој микс од постари и понови содржини без оглед на бројот на прегледи, а во некои случаи на листата доминираат снимки од поединечни канали. На ова веројатно ќе се работи во иднина, со цел на корисниците да им се прикажат најрелевантните резултати.

р е к л а м а

Новото ажурирање донесе и промена во начинот на кој YouTube се справува со хаштаговите. Претходно, кога ќе се кликнеше на хаштаг, YouTube прикажуваше  само сродни видеа. Сега се истакнуваат само содржините што авторите експлицитно ги обележале. Ова дава поинаков преглед на резултатите од класичното пребарување, за да можете да добиете нова содржина што традиционалното пребарување може да ја „прескокне“.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.