• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

За натпреварувачкиот дел на Cannes Lions се пријавиле вкупно 26,992 креативни проекти!

19/06/2023
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Денес започнува 70. издание на најголемиот креативен фестивал во светот, Cannes Lions. По тој повод, организацијата ги објави бројките за вкупниот број на креативните кампањи кои се пријавиле за натпреварувачкиот дел на фестивалот.

Според организацискиот одбор на Cannes Lions, за овогодишното издание се пријавиле вкупно 26,992 креативни проекти, што претставува пораст од 6% во однос на минатата 2022 година. Сите пријавени проекти сега ќе се натпреваруваат за да станат глобален репер за извонредност, креативност и ефективност во комуникациските индустрии за годината што следи.

р е к л а м а

„Промените во креативните проекти што се пријавени ни обезбедуваат моќен увид во пејсажот на индустријата и новите трендови. Високиот пораст на пријавени проекти од компании за производи за широка потрошувачка ја демонстрира вредноста што се вложува во креативноста што го води бизнисот. Силниот ангажман ширум разните категории на Lions, вклучувајќи ги областите во развој како B2B, гејминг, трговија и бизнис трансформација – ни покажува дека има зголемена доверба и инвестиции во нетрадиционалните канали. Во текот на следната недела, нашите жирија ќе курираат група на проекти достојни за „лавови“ и ќе го постават глобалниот репер што ќе нѐ води во годината што претстои, поддржувајќи ги оние што користат креативност за да поттикнат напредок“ – вели Сајмон Кук, извршен директор на LIONS.

Во својата прва година, категоријата Entertainment Lions for Gaming забележала дури 609 пријавени проекти, што го илустрира зголемувањето на соработката помеѓу брендовите и растечката гејминг индустрија.

Филип Томас, претседател на LIONS, коментираше: „Бројот на пријавени проекти во првата година покажува навистина силен ангажман со категоријата Gaming Lions, како доказ за релевантноста и можностите што гејмингот сега ги има во креативната маркетинг заедница. Возбудени сме што го гледаме обемот на проекти што произлегуваат од оваа категорија и би сакал однапред да им се заблагодарам на жирито што ќе го постават првиот репер за креативноста во гејмингот, покажувајќи што сѐ е можно во оваа исклучително возбудлива област“.

Некои од категориите со зголемен ангажман ги вклучуваат Brand Experience & Activation Lions кои забележаа пораст од 16%, во споредба со 2022 година, што го одразува обновениот фокус на брендовите кон подобрување на искуството на клиентите и градењето бренд. Пријавите за Creative Strategy Lions пораснале за 35%, препознавајќи ја примената на креативни решенија кои им овозможуваат на брендовите да го отклучат одржливиот раст и ефективно да го мерат влијанието. Во својата трета година, категоријата Creative Business Transformation Lions забележа пораст од 59%, што покажува како креативноста е движечка сила зад успешните бизниси кои минуваат низ време на промени. Пријавите во Creative Commerce Lions се зголемиле за 25% на годишно ниво, демонстрирајќи област на високи иновации во креативните потрошувачки патешествија и патеките за купување. Категоријата Outdoor Lions забележала зголемување од 7% во пријавите; делумно поттикнати од секторот FMCG каде што пријавите пораснале за 30% на годишно ниво, но исто така и од туристичкиот сектор кој забележал пораст од 84% на годишно ниво. Во однос на категоријата Entertainment Lions – за проекти кои се наоѓаат во пресекот помеѓу брендираните содржини и културата – бил забележан пораст од 18% на годишно ниво, односно скок од 78% во пријавите од секторот за потрошувачки услуги.

Добитниците на „лавови“ ќе бидат објавени за време на наградните церемонии кои што ќе се одржуваат секоја вечер во текот на фестивалот, од 19 до 23 јуни 2023 година.

Дополнителни информации за Cannes Lions може да се најдат на canneslions.com.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.