• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, May 15, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Заедничко создавање приказна во која ќе учествуваат и брендот и потрошувачот, еден од клучните предизвици во 2017 година

15/02/2017
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Персонализација на содржината (26%), realtime маркетинг (24%), мобилен маркетинг (23%), како и онлајн комуникација (21%) и видео маркетинг (20%) – се клучните трендови кои ја одбележаа 2016 година, е резултатот од истражувањето кое го спроведе порталот Marketing mreža во соработка со агенцијата MASMI Белград.

За клучните трендови во струката за 2017 година, ќе се дискутира на третиот регионален форум на комуникациски лидери – IZAZOV 2017, кој ќе се одржи на 1 и 2 март во хотелот Crowne Plaza во Белград.  

р е к л а м а

Посебен сегмент на форумот ќе биде посветен на поттикнување на дијалогот помеѓу агенциите и компаниите, преку различни видови на интерактивни работилници. Во текот на траењето на форумот, своите студии на случај на агенциите ќе им ги претстават и компаниите: HEINEKEN Србија, Mercator S, Vip Mobile, Eurobank, Carnex, IKEA Србија, AVON, Sberbank, Delhaize Србија, Војводинска банка, Lufthansa Србија и многу други.

Ставовите за движењето, новите трендови и предизвиците на струката ги истакнаа комуникациските стручњаци од компаниите и агенциите кои работат во Србија.

“Како најголеми предизвици на професијата и понатаму ги гледаме разбирањето на начинот на кој потрошувачот го перцепира брендот во време на дигитална комуникација и како се одлучува да купи производ. Денешниот ‘consumer journey’ се` попрецизно ги дефинира маркетинг целите во правец на поголема персонализација и реакција во реално време, кои сакаме да ги постигнеме. Во светот на големи количини на податоци и машинско учење, се поголема улога на агенциите ќе имаат во процесот на унапредување на односите на компаниите со нивните потрошувачи или корисници на услугите. Еден од трендовите ќе биде и процесот на ко-креација или заедничко создавање на приказни за брендот во кои подеднакво ќе учествуваат и брендот и потрошувачот”, изјави Јасна Дугалиќ, Account Director во агенцијата Direct Media.

Билјана Бобиќ Субин, менаџер за корпоративни работи во компанијата HEINEKEN Србија, вели дека од клучна важност е доследно да се држи до принципот ‘walk the talk’, што значи, нашите дела да бидат во склад со оние за кои се залагаме и за кои комуницираме, и додава дека “ транспарентна и навремена комуникација, како екстерна, така и интерна, обезбедува добра репутација на компанијата, а насоченоста на социјалните мрежи на поедници, ја “олеснува“ комуникацијата на компанијата, како што е Heineken, која на прво место ги наслушнува потребите на своите потрошувачи и оди чекор со нив“.

Јована Миличевиќ, Corporate Communications Expert во компанијата Vip Mobile, наведе дека она што со години се споменуваше како предизвик – интегриран пристап на комуникации, сега е стварност и само е прашање колку доследно го применуваме. “Меѓутоа, иако од теорија и од пракса сфативме дека интегрираниот пристап е единствен кој е делотворен, тоа не значи дека ги совладавме сите негови предизвици. Еден од предизвиците е и да разбереме дека кампањите кои ни се важни, кои се клучни во нашите годишни комуникациски стратегии, нема нужно да имаат и најголем одек, особено на новите комуникациони канали, како што се социјалните мрежи. Луѓето и искуството мораат да бидат во фокусот на нашата комуникација и нашиот главен предизвик е како да станеме нивен дел”, додала Миличевиќ.

Лелја Даутовиќ Чаиќ, маркетинг директор во Atlantic Grupа, наведе дека најголеми предизвици се ограничениот простор за раст и релативната заситеност на пазарот, во кои простор морате да најдете на основа на компаративната предност во однос на конкуренцијата и да земете дел од нивниот удел на пазарот. “Во таквите услови, единствен вистински здрав и одржлив начин за развој е константно нудење нови решенија, преку идеи и инвентивни решенија, кои овозможуваат задоволување на сите потреби на купувачите во поглед на софистицираност, дизајн и употребливост на производот. Конкурентноста е сеопфатно и заокружено знаење и умеење, подржано со искуство,стратегија и проактивност, секогаш за да бидеме во чекор понапред, што и нашите резултати тоа го покажуваат“, додава таа.

Невена Мартиновиќ, менаџер за односи со јавноста во компанијата Confluence Property Managment, смета дека е неопходно што порано да се сфати дека промените се случуваат со молскавична брзина и дека технолошките иновации отидоа подалеку од она што обичниот човек може да го процесуира. “За брендовите тоа претставува посебен предизвик бидејќи пред себе имаат различни целни групи на кои им се обраќаат, а кои еднакво не ги перцепираат, разбираат и користат сите тие промени. Во таа смисла, предизвик ќе биде креирањето на комуникации кои во исто време ќе ги следат сите тие промени и кои еднакво јасно комуницираат со сите важни групи.”

По повод овогодинешниот форум на комуникациски лидери IZAZOV 2017, Марија Вичиќ, Communications Director во I&F McCann Grupа, изјави: “I&F McCann Grupa, од своето основање веќе 20 години, ги поддржува настаните на кои се разменуваат мислења и ставови помеѓу самите агенции, како и агенциите и клиентите, а се` со цел да го унапредиме разбирањето на нашата струка и развојот на индустријата. IZAZOV е одлична прилика за такво нешто, неговото одржување ја подигнува свеста во јавноста за значењето и целокупниот допринес на нашата индустрија и за кратко време стана неизоставна ставка во агендата на сите ние кои работиме во креативната индустрија.”

Повеќе информации за форумот и програмата пронајдете на: www.izazovforum.rs

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.