• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, June 5, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Што значи зделката на AT&T и Time Warner за рекламирањето?

26/10/2016
in Extra 5, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Топ вест изминативе денови беше купувањето на телекомуникацискиот гигант AT&T од САД на една од светски наголемата компанија за ентертејмент и забава, сопственикот на CNN и CNBC – Time Warner.

Нема двоумење дека стекнувањето на сумата од 85.4 милијарди долари на Time Warner ќе влијае врз начинот на кој телевизиската содржина ќе биде дистрибуирана и прифатена. Но и покрај сите сугестии од директорите кои го склучиле договорот,не е толку веројатно дека во блиска иднина драстично ќе влијае врз рекламата.

%d1%98%d1%98%d1%98%d0%b6

р е к л а м а

Колку се повеќе луѓе ја гледаат содржината преку  различни платформи и уреди, AT & T и Time Warner  веруваат дека можат подобро да се справат  со промените во однесувањето на  публика. Кога зборуваме за рекламирање,верувањето е дека комбинирањето на огромни база  на податоци од телекомуникацискиот гигант и ТВ емисии, вклучувајќи програмски содржини како “Игра на тронови” или ” Фронтално со Саманта Би”, ќе овозможи фокусирање на поголема публика и важноста на  рекламирањето.

Говорејќи на прес конференцијата минатата сабота, извршниот  директор на Time Warner, Jeff Bewkes изјави дека договорот ќе овозможи “повеќе иновации во рекламирањето”, каде што рекламите ќе станат “поефикасни и од интерес за публиката. “Г-дин Bewkes исто така предочи дека луѓето ги обожаваат рекламите се додека им се во нивен интерес. “На наше големо задоволство, може да се изградат вистински диференцирани видео услуги, без разлика станува збор за традиционалната телевизија, OTT или мобилни уреди,” изјави извршниот директор на AT & T Randal Stivenson  во соопштението. “Нашите ТВ, мобилните и широкопојасните дистрибуции  и директни односи со клиентите ќе обезбедат унифицираност од која можеме да ви понудиме подобро рекламирање и подобри содржини . Тоа е интегриран пристап и ние веруваме дека тоа е модел што ќе победи со текот на времето.”

AT & T, која ги доби DirecTV минатата година, веќе користи таргетирани  реклами за одредени домаќинства DirecTV преку AdWorks поделба. Таквото адресибилно рекламирање се очекува да достигне до 13 милиони AT & T домаќинства до крајот на годината.
Tarner смета дека купувањето на Time Warner помага да се развива ТВ-индустрија кога станува збор за таргетирање на  публиката. Со своето портфолио на производи и податоци, им овозможува на маркетинг агенциите да купат инвентар врз основа на специфичните цели на таргетираните  потрошувачи, отколку на традиционалниот Нилсен модел, таргетирање според возраста,полот и демографијата.

Сепак, комбинацијата од двете не се очекува наскоро значајно да го унапреди  таргетираното рекламирање, изјави Brian Wieser, аналитичар. “Мислам дека не постојат многу импликации гледано од страна  на рекламниот простор за продажба на било кој начин. Иако AT & T AdWorks е прилично мал, но можам да замислам дека ќе се обидат да се етаблираат  со слични начини на  рекламирање кои се слични со компании како NBCU / Comcast “Додека стекнувањето на NBC Universal Comcast  во 2013 година и овозможи на компанијата да  понуди  целни реклами за публиката која ги користи производите, придобивките на пазарот на крајот остануваат ограничени, освен ако овие видови на производи се достапни преку разновидни дистрибутери.
Главниот директор за инвестици на Group M, Rino Scanzoni се согласи  дека нема да има многу импликации од рекламирањето во однос на  договорот на краток рок. Понатаму, тој вели дека комбинацијата на двете може да им помогне при емитирањето на видео содржини на AT&T сервисите со Warner Bros  кој е обезбедувач на видео содржини.

Wieser , не очекува да се појаваат големи потешкотии при користењето на базата на  податоци за информирање и на распределбата на буџетот за рекламирање. И продажбата  на дигитални реклами треба да биде во синергија со трошоците. Поставувањето  на сите реклами за  технологијата и рекламите за продажба  на заедничка платформа  би значело одлична стратегија  за понатамошно  намалување на трошоците.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.