• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Корпоративна бренд кампања на Coca-Cola која го надминува газираниот пијалок

20/09/2017
in Extra 5, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Откако Џејмс Квинси ја презеде улогата на Генерален извршен директор на Coca-Cola Co. во мај годинава, компанијата започна да се претставуава пред инвеститорите како “комлетна компанија за пијалоци” со портфолио на производи кое го надминува популарниот истоимен газиран пијалок. Во неделата, компанијата ја промовираше пред американската публика на национално ниво својата нова реклама, дел од нова корпоративна брендинг кампања.

Видео спотот, емитуван за време на “Sunday Night Football” на NBC, има за цел го претстави гигантот во еден поинков имиџ пред американската публика, откако компанијата ја комплетираше десет години долгата иницијатива за рефраншизирање, преку која сопственоста на локалните фабрики за флаширање ја пренесе на независни компании. Со ова, Coca Cola продаде дел од својот капитал за производство и дистибуција, еволуирајќи во компанија чиј централен фокус е маркетингот и иновациите.

р е к л а м а

Новата кампња ги претставува 68-те американски независни компании за флаширање, длабоко поврани со локалните заедници, кои се дел од поширокото семејство на Coca-Cola. Првите реклами започнаа да се емитуваат локално порано во месецов. Неделната телевизиска реклама го отпочна националниот напор на компанијата, дополнет со реклами во USA Today и The Wall Street Journal. Агенциите кои се вклучени во кампањата се: Partners & Spade за креативата, Perfect Sense Digital за дигиталниот адвертајзинг и UM за медиумскиот закуп.

Телевизискиот спот ја опишува Coca-Cola Company како производител на нешто повеќе од “она што нашето име го сугерира”. Таа прикажува различни брендови како Honest Tea, Odwalla juice и Smartwater. Рекламата не’ запознава со еден дистрибутер по име Вили Муа кој работи за компанија за флаширање во Алјаска, како и со Џон Ратке, хидролог на Coca-Cola North America кој е задолжен за менаџирање на компаниската програма за одржливост на водата.

Кампањата ќе остане и во фокусот на локалните медиуми. На пример, една принт реклама со Џуниор Бриџман, поранешен професионален кошаркар кој сега е сопственик на компанија за флаширање на Coca-Cola која опслужува делови од Канзас, Мисури и Илиноис.

“Се’ повеќе растечката локална природа на нашиот систем за флаширање не’ става во позиција да имаме уште поголемо влијание врз заедниците каде што живееме, работиме и играме,” напиша во корпоративен блог пост Стуарт Кронауж, постар потпретседател за маркетинг и претседател на операциите на Coca-Cola North America за САД. “Ова е совршено време за да се претставиме повторн како еден од водечките вработувачи и снабдувачи, и целосно да искомуницираме кои сме, за што се залагаме, и што произведуваме и продаваме,” додаде тој.

Кампањата доаѓа во период кога произведувачите на газирани пијалоци се соочуваат со пад на продажбите, предизвикани од загриженост за здравјето, како и обидите на локалните власти да наметнат дополнителни даноци врз пијалоците засладени со шеќер.

Глобално, газираните сокови се се’ уште заслужни за 70% од бизнисот на Coca-Cola. За време на една инвеститорска конференција оваа година, Квинси изјави дека: “Брендот Coca-Cola секогаш ќе биде срцето и душата на Coca-Cola Company, но компанијата го надрасна својот централен бренд. Компанијата треба да биде поголема од нашиот централен бренд.”

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.