• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Две нови и исклучително важни промени во Фејсбук News Feed-от

26/08/2014
in Extra 5, Во фокусот
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Синоќа, на својот блог, Facebook објави за две исклучително важни промени во врска со News feed-от на корисниците и новите правила во однос на приоритетот при рангирањето на вестите кои се споделуваат од ФБ страните на брендовите и медиумите.

Како што велат од компанијата овие унапредувања се во прилог на подобрување на корисничкото искуство на корисниците кои ќе имаат можност повеќе да читаат интересни и релевантни споделувања од брендовите кои споделуваат за нив вредна содржина на местото на оние кои во прв ред го ставаат сензационализмот и спам содржината.

ПРОМЕНА бр. 1.

р е к л а м а

Сензационалистичката најава на линковите ќе се изолира што повеќе.

“Click Baiting“ насловите како што ги нарекуваат од Фејсбук постовите кои ги охрабруваат луѓето да кликаат на определен линк за да видат повеќе (во стилог : СЕНЗАЦИОНАЛИСТИЧНО, СПЕКТАКУЛАРНО, ВИДЕТЕ ШТО СЕ СЛУЧИ…), без да им откријат повеќе детали на ФБ корисниците за содржината што ќе ја читаат на линкот и кои досега добиваа поголема видливост и многу кликови одсега ќе бидат ревидирани и нивниот reach во News Feed-от ќе биде намален.

Како Фејсбук ќе ги мониторира и анализира овие постови?

Еден од начините како што велат од компанијата е алгоритмот да следи колку време корисниците ќе се задржат на линкот што го кликнале во постот.

Алгоритмот на Фејсбук ќе следи после колку време корисникот што го кликнал линкот се вратил на Фејсбук. Ако тоа време е подолго, значи содржината му била интересна и вредна и тој пост заслужува внимание и подобро рангирање. Ако корисникот после кликањето на линкот веднаш се вратил на Фејсбук, тоа значи дека содржината на која наишол после кликањето на ликот не е вредна за него и ричот на тој пост во News Feed-от треба да биде намален.

Вториот параметар кој ќе биде клучен дали ФБ ќе го рангира високо или не определениот пост во News Feed-от на корисниците е соодносот помеѓу кликнатиот линк и интеракцијата.

Доколку еден линк е кликнат многу пати а нема никаква интеракција во форма на лајкови, коментари и споделувања тоа за ФБ ќе значи дека луѓето не наишле на ништо вредно во тој линк и таа објава заслужува помало внимание.

senzacionalisticki post na fb
Ваквиот тип на постови кои стимулираат кликање без да откријат поголем дел од содржината потешко ќе наоѓа место во News Feed-от на корисниците

Ова измена се базира на ставот на повеќе од 80% од корисниците кои ФБ ги испита во неодамнешното истражување и кои одговориле дека преферираат наслови кои ќе им помогнат да одлучат дали тие навистина сакаат да ја прочитаат целата статија пред да треба да кликнат на линкот.

ПРОМЕНА бр.2

Споделување на линкови во постови.

Втората промена во врска со News Feed-от  која синоќа ја објави Фејсбук се однесува на споделувањето на линкови во постовите.

Како што велат од Фејсбук, нивните истражувања им покажале дека луѓето преферираат да добиваат линкови кои се споделени во линк формат ( тоа е вообичаената ситуација кога постираме линк во полето за статус (слика бр.1) со наднаслов и каде имаат можност да го прочитаат почетокот од текстот од линкот кој се споделува.

spodeluvanje na link na FB
Слика 1

Меѓутоа забележливо е дека понекогаш објавувачите (брендовите) линковите ги објавуваат во текст формат над некоја слика, како што е примерот подолу (Слика 2)

Слика 2
Слика 2

Мнозинството од испитаниците кажале дека преферираат да читаат објави во стилот на Слика 1 (линкот објавен во “линк формат“ со наднаслов и почеток на текстот).

Со оваа измена Фејсбук ќе го направи приоритет прикажувањето на ликови во линк-формат и ќе покажуваат помалку ликови во опис или статус update.

Имајте ги на ум овие измени на Фејсбук наредниот пат кога ќе постирате линкови до Вашата содржина доколку сакате да го оддржите нивото на reach на Вашите објави, заинтересираноста на публиката и секако нивните посети (кликови) на Вашите линкови !

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.