Home » Extra 5 » Кога Apple ќе реши да користи традиционален медиум за промоција – тоа го прави со стил

Кога Apple ќе реши да користи традиционален медиум за промоција – тоа го прави со стил

….а за тој стил, не жали пари :)

Најновата кампања на Apple во која го промовира својот Apple Watch оди на 12 страници во мартовското издание на магазинот Vogue, инвестиција која чини дури 2,2 милиони долари.

Сите три верзии на часовникот – луксусзниот од 18-каратно злато, спортскиот и стандардниот кожен се дел од “пролетниот моден блокбастер“, со што се потврдуваат тврдењата на многумина дека Apple за својот производ ќе го одбере позиционирањето како моден додаток и ќе се дистанцира од “гаџет“ етикетата која на пример на Google (Google Glass) му донесоа неуспех на пазарот.

Just Watch :)

apple-watch-1 apple-watch-2 apple-watch-3 apple-watch-4 apple-watch-5 apple-watch-6 apple-watch-7 apple-watch-8

Автор Борис Ефтимовски

Борис е маркетинг и ПР професионалец, основач на Маркетинг365. Во своето работно портфолио, вклучува работни ангажмани за повеќе домашни и интернационални мали, средни и големи компании каде бил вклучен како маркетинг/ПР менаџер или консултант. Доколку Ви е потребна асистенција или консултација за Вашите маркетинг, ПР или продажни активности пишете му на: boris@marketing365.mk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365