• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Кои се “милениумците”?

31/03/2015
in Extra 5, Во фокусот
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

koi se millenials

За младите луѓе едно време се употребуваа термините Генерација – „X“ и Генерација – „Y“. Во денешно време актуелна е кованицата „милениумци“, бидејќи тие се родени во годините пред и по настапувањето на новото илјадалетие. Младата генерација денес се нарекува и „постојано вклучена“, бидејќи се во постојан контакт меѓу себе преку мобилните телефони и други направи.

Универзитетот Илон во сојузната држава Северна Каролина и Проектот Пју – Интернет и американскиот живот, објавија студија за „милениумците“ и нивната иднина, базирана на разговорите со преку 1.000 стручњаци за современата технологија, научници и професори. Резултатите покажуваат дека младите Американци денес се хипер-поврзани. Тоа може да биде добро, но и лошо за нивната иднина.

р е к л а м а

Добрата страна е што „милениумците“ се остроумни, брзи и способни да извршуваат неколку задачи истовремено; на проблемите им пристапуваат со свежа глава и имаат речиси волшебна способност брзо да процесираат низ информациите, увидувајќи што е битно, а што не е.

Но, стручњаците ја наведуваат и лошата страна: стравуваат дека „постојано вклучената“ генерација е наклонета кон инстант-задоволство и брзи решенија за проблемите, дека лесно го губи трпението и дека и` недостига капацитет за подлабоко размислување. Ваквите констатации најверојатно нема да ги изненадат родителите на „милениумците“, кои од прва рака знаат за молскавичната брзина со која пребаруваат по Интернет, комуницираат, реагираат…

Ли Раини, директорот на Проектот Пју на сево ова коментира дека постои и реална загриженост дека не сите млади луѓе ги краси одликата на генерацијата – извонредната способност за комуникација преку новите медиуми. Тој стравува дека тоа може да доведе до „нови општествени и економски поделби“ меѓу Американците, на оние кои без проблем можат да ракуваат со најновите високотехнолошки измислици, и оние кои не можат.

Последните истражувања покажуваат дека “милениумската“ генерација брои околу 80 милиони млади луѓе и дека влијанието на оваа генерација константно бележи раст. Милениумската генерација до 2030 година ќе ја надмине генерацијата на бејби-бумери.  (во бејби-бумери се вбројуваат родените помеѓу 1946 – 1964 година).

Додека старите и новите сваќања на светот се спротивставуваат во сфаќањата на идеалистите од пост воената бејбибум генерација и напредната генерација Х родени во периодот од шеесеттите до средината на седумдесеттите, стигна новата генерација свртена кон информатичкото општество.Тоа ги прави потполно доминантни во светот во кој третата најголема држава на светот е Фејсбук.

Наспроти стереотипите дека милениумската генерација е мрзлива и неангажирана, милениумците се екстермно оптимисти во врска со можностите за бизнис и влијанието на глобалните промени. Тие побрзо од било која друга генерација би ги прикажале своите мислења и искуства online и би допринеле на тој начин. Дури 60% од милениумците го поминуваат времето оценувајќи ги производите и услугите, аплодираат видео слики и пишуваат блог.

За милениумската генерација, експерт не мора да биде некој кој задолжително поседува кредибилитет, некогаш побрзо би го слушнале мислењето на личност која има искуство од прва рака. Crowd-sourcing-от е популарен меѓу оваа генерација, а повеќе од половина милениумци изјавиле дека ги истражуваат брендовите преку социјалните медиуми.

Некои од прашањата кои милениумците ги поставуваат на интернет, а според истражувањето на Mashable на група испитаници од 18 до 35 година се: Што е Мем? Како да користам Pinterest? Како да сварам јајце? Како да ја врзам вратоврската? Тие се максимално свртени кон користење на социјалните мрежи, секогаш се во брзање, раснат, созреваат во дигиталното опкружување кое за нив е природно. Исто така, тие повеќе од која било друга генерација, ги користат своите телефони како би прочителе коментар во врска со некој производ или истражуваат за производот пред, но и за време на купувањето.

Еве неколку од нивните карактеристики:

  • Во тек со технологијата: Пораснати со технологија, Милениумците многу ја користат за да ја завршат подобро својата работа.
  • Ориентирани на семејството: Имаат различна визија за очекувањата на работното место и особено му даваат приоритет на семејството.
  • Ориентирани на постигнувања: Милениумците се сигурни, амбициозни, ориентирани на постигнувања и бараат предизвици во работењето. Имаат високи очекувања од нивните работодавци, сакаат работа што ги исполнува и каде може да учат.
  • Тимски ориентирани: Тие ја вреднуваат тимската работа и бараат инпут и потврда од другите. Тие се лојални, посветени и сакаат да бидат вклучени во проектите.
  • Желба за внимание: Тие постојано бараат повратна информација и да бидат водени. Често бараат пофалби. Може да имаат голема придобивка од ментори, кои можат да ги водат и да ја развиваат нивната кариера.

Извори: Глас на Америка (mk.voanews.com), Милениумци блог (https://mileniumci.wordpress.com), Маркетинг мрежа (www.marketingmreza.rs)

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.