• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Најлошите предвидувања за технолошките трендови во изминатите 150 години

07/02/2017
in Extra 5, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Постои долга традиција на предвидување на трендови помеѓу научниците, инженерите и индустријалците. Секоја година па и за оваа 2017 година се направија бројни предвидувања за иднината.

Bots vs Apps: кој ќе биде победник во 2017?
Дали 2017 година ќе биде година во која виртуелната реалност ќе стане широко распространета?
Дали сите во 2017 година ќе користиме виртуелни асистенти во своите домови?

Технологијата се менува драстично од година во година, од месец до месец, а во последниот период – од ден до ден. Иако многу од промените во индустријата секојдневно се прогнозираат од страна на инсајдерите во индустријата, во изминатите години бевме сведоци на голем број лоши предвидувања.

р е к л а м а

Предвидувањата кои се најзапаметени во историјата се оние кои демонстрираат спектакуларно лошо проценување базирано на лошо расудување, недоволно разбирање, преоптимистичка хипербола, и оптимистичко размислување во насока на посакуваните настани.
Подолу може да ги погледнете најлошите предвидувања кои прикажуваат дека дури и менаџерите на најголемите компании понекогаш прават лоши проценки и предвидувања на идните настани. Без разлика дали станува збор за предвидувања околу технолошкиот прогрес, потенцијалот на пазарот можеме да се сложиме дека направиле сосема лоши проценки.

Извор: snopes.com

1876: “Овој телефон има толку недостатоци за да биде сериозно гледан како средство за комуникација.” — William Orton, претседател на Western Union.

1876: “На Американците им треба телефон, но не и нам. Ние имаме доволно  курири ‘’ – Sir William Preece, менаџер- инженер на Британската Пошта.

1889: “Зафркавањето со алтернативна струја (AC) е само трошење на време. Никој нема да ја користи- никогаш.” — Thomas Edison.

1903: “Коњот секогаш ќе биде тука, а авотмобилот е само новост –која брзо ќе избледне’’Horace Rackham, претседател на Мичигенската Банка за штедење како одговор на адвокатот на Henry Ford, кога не инвестирале во  фабриката за автомобили Ford Motor Company.

1921: “Бежичната музичка кутија нема комерцијална вредност. Кој ќе плати за порака која не се испраќа до никого?” —  одговор на соработниците на David Sarnoff  за барање за инвестиција во радиото.

1926: “Додека теоретски и технички, телевизијата може да има мерливост, комерцијално и финансиски нема да има ефекти- тоа е невозможно .” —
 Lee DeForest, “Татко на радиото”и пионер во развојот на гласовното снимање на филм кој како ефект се користел за сликите со движење. Тој имал 180 патенти.

1932: “Не постои ни најмала индикација дека нуклеарната енергија ќе биде одржлива. Тоа значи дека атомот  ќе треба да биде разделен’’- Albert Einstein.

1936: “Ракетата нема да биде способна да ја напушти Земјината атмосфера’’- New York Times.

1946: “Телевизијата нема да биде во можност да го одржи ниту еден пазар каде ќе се задржи во првите 6 мсеци. На луѓето ке им здосади да гледаат во таа кутија секоја вечер’’- Darryl Zanuck, филмски продуцент и партнер на 20th Century Fox.

1949: “Калкулаторот на  ENIAC е опремен со  18,000 вакуумски цевки и тежина од 30 тона. Компјутерот на идината можеби ќе има само 1,000 вакуумски цевки и можеби ќе тежи до половина тон.’’- Popular Mechanics.

1957: “Имам патувано низ секој дел од државата и можам да со сигурност да тврдам дека процесуирањето на податоци е нешто што нема да опстои ни до крајот на оваа година.’’- Уредникот на Prentice Hall business books.

1959: “Потенцијалниот на светски пазар за машини за копирање најмногу може да достигне до 5,000’’- IBM им кажал на Xerox.

1961: “ Не постои пратично ниту една можност вселенските сателити за комуникации да се користат за да се обезбеди подобра телефонска, телеграфска, телевизиска и радио услуга во рамките на САД.’’- T.A.M. Craven, федерален комискиски и комуникациски комисионер

1977: “Не постои причина било кој индивидуалец да има компјутер во својот дом’’- Ken Olsen, основач на Digital Equipment Corp.

1981: “На никој нема да му се потребни повеќе од 637KB  меморија за својот персонален компјутер. 640KB треба да се доволно за секого.” — Bill Gates, Microsoft.

1981: “Мобилните телефони во никој случај нема апсолутно да ги заменат локалните жичани системи’’- Marty Cooper, пронаоѓач

1989: “Никогаш нема да направиме 32 битен операциски систем’’- Bill Gates, Microsoft.

1992: “ Идеата за личен комуникатор во сечиј џеб е само сон воден од алчност’’- Andy Grove,  CEO  на Intel.

1995: “Предвидувам дека Интернетот ќе доживее спектакуларна супернова и во 1996 катастрофално ќе доживее колапс’’- Robert Metcalfe,  пронаоѓач на  3Com, и  Ethernet.

2007: “Не постои можност iPhone  да добие значаен удел во пазарот ‘’- Steve Ballmer, Microsoft CEO.
“Се што можело да биде измислено веќе е измислено’’- Charles H. Duell, , U.S. Office of Patents, 1899.


Научена лекција: не помешувајте ги трендовите со факти!

Предвидувањата се ризични. Уште повеќе кога се однесуваат на блиската иднина. Кога еднаш ќе се докажe дека се погрешни тие се како бумеранг и секогаш ќе го пратат оној кој ги кажал.

Извор: medium.freecodecamp.com

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.