• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, June 6, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Седум вештини кои вештачката интелигенција нема да може да ги превземе од луѓето

14/08/2018
in Extra 5, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Со цел што подобро да се подготват луѓето за зголемениот развој на вештачката интелигенција и доаѓањето на четвртата индустриска револуција, потребно е да се разбере развојната насока на вештачката интелигенција и технологијата, односно кои предности ги поседуваат и за што тие се способни. Се препорачува луѓето да почнат да развиваат одредени вештини во областите каде што роботите (засега) не се вешти.

Во повеќето случаи, светските медиуми преувеличуваат во претставување на различните способности на вештачката интелигенција. Покрај видливите резултати во поедноставувањето и автоматизацијата на одредени операции, повеќето од задачите што се извршуваат од страна на роботите се многу поедноставни отколку што повеќето луѓе мислат. На пример, машините се добри во превземањето еден вид на инпут, на пример инпут А и создавање едноставен одговор, аутпут Б. Со зголемување на развојот и проширувањето на овој вид на технологија, веројатно ќе видиме како луѓето ги губат работните места кои се состојат од сличен процес. Ова би значело дека, да речеме, работните места рецепционер, сметководител, лектор, добавувач и продавач во малопродажба, ќе ги преземат роботите.

р е к л а м а

За среќа, постојат голем број на работни места кои бараат повеќе од едноставниот процес на претворање на инпут А во аутпут Б. Многу работни места бараат дополнителни и многу “човечки” квалитети како што се комуникација, емпатија, креативност, стратешко размислување… овие квалитети ќе станат вредна валута на пазарот на трудот. На пример:

– Емпатија и комуникација: Додека вештачка интелигенција се користи за медицински цели (на пример, точно да се утврди болеста на скенер), секако дека луѓето би избрале да им бидат соопштени лошите вести од емпатичен лекар, односно човечко суштество, а не автоматизиран робот. Затоа, во блиска иднина тешко е да се заменат должностите на лекарот, старателот и терапевтот.

– Критичко размислување: Без оглед на тоа колку вештачка интелигенција може да стане напредна, во одредени ситуации и понатаму се потребни луѓето да донесуваат одлуки, дури и доколку ги следи интуицијата. На пример, правните фирми вработуваат вештачка интелигенција за да им помогне да се идентификуваат важните документи во правните случаи, но се уште имаат потреба од “човечки” судии кои ќе донесат пресуда.

– Креативност: Компјутерските програми се добри за изнаоѓање голем број на можности, но тие не се секогаш добри за обезбедување квалитетни креативни пешенија. Додека вештачката интелигенција технички може да создаде храна, музика и уметност, резултатите од нивните уметнички обиди може да испаднат комични. Со оглед на тоа, за сега, се чини дека писателите, инженерите, пронаоѓачите и музичарите се безбедни од роботите.

– Стратегија: Во работењето се забележани голем број на автоматизации на маркетинг активностите. Покрај големиот број на предности кои ги обезбедуваат само алатките, тие не ја наоѓаат потребната стратегија за да им дадат значење и суштина на секоја конкретна задача. Секоја работа која бара стратешко размислување најверојатно останува во човечкиот домен.

– Управување со технологијата, инсталација и одржување: Роботите, не добиваат свои роботи кои ќе ги инсталираат и одржуваат, тие треба да бидат дизајнирани, креирани, инсталирани, управувани и одржувани од страна на луѓето .

– Физички вештини: Постојат многу физички вештини кои роботите не ги совладале. Притоа, луѓето сакаат да гледаат други луѓе како постигнуваат неверојатни физички подвизи (на пример на Светското фудбалско првенство), па ако имате изрезени физички вештини, веројатно сте безбедни засега.

– Имагинација и креативност: Конечно, квалитетот што роботот или вештачката интелигенција тешко може да го поседува е имагинацијата. Вештачката интелигенција работи преку преземање на постоечките информации и создавање на логички заклучоци кои се засновани на параметрите кои им се дадени. Имагинацијата и краетивноста, едноставно не се вештини кои можат да се програмираат. Активистите, претприемачите, визионерите, авторите, говорниците и другите креативци имаат изразена предност во однос на технологијата на ова поле и тоа нема да се промени наскоро.

Накратко, ако сте загрижени дека вашето работно место може да биде аутсорсирано од технологијата, најдоброто нешто што можете да направите сега е да работите на вашите комуникациски вештини, стратешко размислување, решавање на проблеми, емпатија и креативност. Еден ден можеби тоа да ја зачува вашата работа од сеопштата роботизација, а можеби дури и ќе ви овозможи напредување во блиска иднина.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.