• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Уметност на интеракцијата – Кока-Кола и разликата што ја прави

14/12/2015
in Extra 5, Во фокусот
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Крајно, една добра вирална герила маркетинг кампања треба да промовира бренд или продукт на неконвенционален начин, при што стапува во интеракција со потрошувачите надвор од неефективните, застарени медиуми кои го заситиле пазарот и кои генералната популација научила да ги исклучи. Треба да го направи брендот атрактивен и за старите и за новите потрошувачи подеднакво и треба да го издвои од конкуренцијата како изрзито поразличен.

hello happiness

Една компанија која е особено одлична во ова е Coca-Cola. Сигурно е дека многу од луѓето можат да се сетат на последниот пат кога реклама на Кока-Кола ставила насмевка на нивното лице или кога по малку ги вознемирила. Но, дали би се сетиле на последниот пат кога некој друг бренд го направи тоа? Главната разлика е во тоа што Кока-Кола поврзува, таа прави емоционален импакт и води интеракција со својата потрошувачка база.

р е к л а м а

Знаејќи дека вашиот веб сајт е комплетно оптимизиран за видливост на интернет пребарувачите е една работа, меѓутоа, интеракција е сосем друга. Интеракцијата не само што ја промовира свесноста за еден бренд, туку гради и лојалност кон тој бренд. Овие денови, за една реклама да го привлече нашето внимани таа треба да не’ шокира, изненади или импресионира.

Секако дека Скокот од Стратосферата на Red Bull е еден одличен пример за вирален маркетинг, привлекувајќќи рекордни 7.1+ милиони гледачи кои го гледаа скокот во живо. Тоа е најголемиот рекорд на интеракција кој некој бренд или маркетинг подвиг досега го имал. Сепак, и покрај тоа што тоа сигурно е герила маркетинг, тоа беше еднократен подвиг кој е скап и е многу тешко изводлив. Гледачите биле привлечени да го гледаат скокот, но дали тие се’ уште се во интеракција со брендот после неколку години?

Кока-Кола од другата страна, со своите “Отвори Среќа” кампањи, пронајде герила маркетинг техник која континуирано фунцкионира повторно и повторно, постојано зголемувајќи ја интеракцијата. Можеби не се рекордни 7.1 милиони, но сепак остварувањето на преку милиони прегледи на секое видео не е нешто што треба да се потцени. Нормално, герила маркетинг кампањите се “Голем импакт, мала инвестиција.”

Секако дека нешто како Кока-Кола кампањите “Happiness Machine” и “Happiness Truck” вклучуваат некаква финансиска инвестиција како давањето на бесплатни промотивни примероци (кои секако дека огромна компанија како Кока-Кола лесно може да си ги дозволи), резултатот далеку ја надминува цената на инвестицијата. Не само што луѓето си заминуваат со брендирана Кока-Кола опрема, туку имаат и незаборавно искуство со брендот кој постигнува успех на емоционално и лично ниво. Тоа е нешто што нема да го паметат само тие потрошувачи, туку и сите гледачи кои ја гледале кампањата насекаде низ светот.

 “Open Happiness” (“Отвори Среќа”) кампањата на Кока-Кола е толку ефективна токму поради тоа што е неочекувана и ги предизвикува потрошувачите да стапат во интеракција со брендот. Дополнително, им помага да развијат лична и емоционална историја со брендот, што резултира со лојалност. За разлика од Red Bull, кој секако дека предизвика многу внимание и интеракција, она што Кока-Кола го прави е досегање до луѓето на лично ниво, држејќи ги во постојана интеракција и во годините што следуваат.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.