• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Во иднина нашиот идентитет ќе биде доволен за плаќање

20/09/2018
in Extra 5, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Футурологот Дејвид Бирч е еден од најголемите светски авторитети на темата „плаќање“.  Financial Brand го има прогласено за еден од десетте највлијателни експерти во банкарството, а списанието Total Payments го смета за највлијателниот европски коментатор за иднината на плаќањето. Советник е на најголемите финансиски организации за прашања поврзани со електронските трансакции и постојан коментатор за BBC Sky. На конференцијата Future Tense, која ќе се одржи на 2 октомври во Загреб, Бирч ќе зборува за иднината на плаќањето.

Футурологот Бирч тврди дека нашиот идентитет длабоко се менува, исто како и парите, а токму благодарение на технолошките промени, двете движења конвергираат. Од тоа произлегува дека се’ што ќе ни биде потребно за трансакции во иднина е нашиот идентитет заробен во единствениот запис за нашата онлајн социјална комуникација. Бирч предвидува дека токму социјалните мрежи и мобилните телефони се клучните технологии во споменатите промени, односно тие ќе ја овозможат изградбата на инфраструктурата на идентитетот која ќе ја подобри приватноста и сигурноста на корисниците. Долгорочните последици на овие промени е невозможно да се предвидат, дел поради тоа што нивниот облик ќе зависи од тоа какви компании ќе нудат услуги на трансакции, но сигурно предвидување на ова поле е дека парите наскоро ќе бидат излишни. На нивно место ќе гледаме нови дигитални валути.

р е к л а м а

Технологијата, истакнува Бирч, ги претвори парите од физички предмети во нематеријална информација. Со доаѓањето на паметните карички, мобилните телефони и Биткоинот, стана многу полесно од кога и да било да се создадат нови форми на пари. Стана важно парите да бидат неодвоиво поврзани со нашиот идентитет. Нашата картичка или телефон се сигурносен уред кој може да не’ идентификува и да ги поврзе информациите за состојбата на нашата сметка. Користењето на готовина веќе е во пад, и сигурно е дека ќе исчезне. Најновата технологија ќе овозможи „паметни пари“, а тоа ќе бидат пари кои ќе ја одржуваат вредноста на заедницата која го произвела.

Дејвид Бирч на конференцијата Future Tense доаѓа со поддршка на Addiko Banka, а по повод тоа претседателот на Управата на Addiko Banka Марио Жижек, изјави: „За утре да бидете подобри, денес мора да ги засукате ракавите. Сите сме сведоци како опкружувањето во кое живееме и работиме се менува со неверојатно темпо, кое дополнително и ќе забрзува. Составен дел на работата на Addiko Banka е континуирана трансформација во помодерна и поиновативна организација. Мислам дека во следните неколку години, токму во сегментот на плаќањето, ќе ги видите и најголемите промени.“

Интересно е што токму Бирч е, популарно речено, „инфлуенсер“ кој влијае врз иноваторите – неговиот Твитер профил го следат Бил Гејтс и Ричард Бренсон. Покрај се’ останато, Бирч е основач и на Consult Hyperion, независна консултантска компанија и автор на неколку книги: „Before Babylon“, „Beyond Bitcoin“, „Identity is the New Money“ и „Digital Identity Management“.

Покрај Бирч, на конференцијата Future Tense ќе зборуваат и футурологот за прехрамбената индустрија Моргејн Геј, која ќе зборува на тема микро и макро трендови во прехрамбената индустрија, потоа Гер Леонхард ќе зборува за влијанието на развојот на технологиите во развојот на човештвото и футурологот Арик Дром за паметни градови.

Повеќе информации за конференцијата можете да најдете на официјалниот веб-сајт: www.futuretense.eu.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.